Gratis stadsbus terug, nu vanaf 70 jaar
De gratis stadsbus in de daluren voor Dordtse senioren keert terug, zo is volgens AD De Dordtenaar te lezen uit het coalitieakkoord in Dordrecht.
De vorige coalitie schafte de gratis bus juist af om in te ruilen voor een regeling voor mensen met een krappe beurs. Omdat daarvoor nu een provinciale regeling is gekomen, kan Dordrecht het vrijkomende geld besteden aan gratis openbaar vervoer voor senioren. Eén verschil met hoe het tot vier jaar geleden was, aldus AD De Dordtenaar: je moet nu 70 jaar zijn in plaats van 65 om er recht op te hebben.